جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۶۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
در بازدید از فرهنگسرای گلستان؛

شهردار منطقه ۸: نقش انکارناپذیر فرهنگسرا در حاکم‌کردن روح فرهنگ

شهردار منطقه۸ ضمن بازدید از فرهنگسرای گلستان، نقش فرهنگسراها را در حاکم کردن روح فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بر فعالیت‌های شهر انکارناپذیر دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،روز گذشته بهمن نوری، شهردار منطقه ۸، از فرهنگسرای گلستان بازدید کرد و با مدیریت و کارکنان این فرهنگسرا به گفت‌وگو نشست. 
 
شهردار منطقه۸ پس از بازدید از فرهنگسرای گلستان در نشستی حضور خود را در این مجموعه فتح بابی برای مراودات بیشتر در آینده دانست و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را یکی از بام‌های مهم شهرداری به شمار آورد. 
 
در این نشست بهمن نوری با اشاره به غلبه مسکونی منطقه۸ و ارتباط بیشتر فرهنگسرا با نهاد خانواده و همچنین نقش مهم خانواده در به بار نشستن فعالیت‌های شهرداری، ارائه الگوی ایرانی اسلامی در سایه فعالیت‌های فرهنگی را به واسطه نهادهای فرهنگی بسیار حائز اهمیت دانست.
  
نوری نقش فرهنگسرا‌ها را درحاکم کردن روح فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برفعالیت‌های شهر انکار ناپذیر دانست و اضافه کرد بسترسازی فرهنگی به مراتب بر فعالیت‌های عمرانی از قبیل ساخت پل، بزرگراه، مترو و.... به منظور آموزش شیوه استفاده و تبیین آمد و شد‌ها و رفتارهای صحیح شهروندی مهم‌تر و ضروری‌تر است. 
 
شهردار منطقه۸ با اشاره به حضور ارزشمند دکتر محمود صلاحی به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و جهش بسیار خوب این سازمان به جهت حضور ایشان افزود: عملکرد و فعالیت‌های شهرداری و سازمان فرهنگی هنری در امتزاج و اختلاط با یکدیگر بوده و جهت‌گیری یکسانی دارند. 
 
در بخش دیگری از این نشست مدیر فرهنگی هنری منطقه۸ و رییس فرهنگسرای گلستان ضمن تشکر و اظهار خرسندی از حضورشهردار، قائم مقام و هیئت همراه‌شان پس از گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی مراکز فرهنگی هنری منطقه۸ و فرهنگسرای گلستان اظهار امیدواری کرد در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به هم افزایی و ارتقای بهره‌وری به منظور اثربخشی بیشتر و کاهش هزینه‌ها دست یابیم. 
 
ناصر امین‌زاده افزود: تامین الزامات فرهنگی تحقق شعار سال همچون اصلاح و بهبود سبک زندگی، اصلاح روش‌های مصرف، قناعت و ساده‌زیستی از جمله وظایف مهم سازمان در سال اقتصاد و عمل است.
نظر شما